28.3.15

CHANEL HYDRA BEAUTY NUTRITION

Untitled
Zapraszam do mojej recenzji kolejnego kremu. Tym razem pod lupę idzie mój kolejny ulubieniec Chanel Hydra Beauty Nutrition, czyli krem przeznaczony do cery suchej i bardzo suchej.

Jest to zupełnie inny krem, niż poprzednio recenzowany Dior Hydra Life. Co go głównie odróżnia od Diora to siła nawilżenia i konsystencja. Krem ten w swoim składnie nie posiada także filtrów, dlatego z góry jest przeze mnie skazany na wieczorne użytkowanie.

W typowym dla Chanel słoiku znajduje się krem, który potrafi zafundować mojej cerze mini SPA. Po jego nałożeniu moja sucha skóra jest odżywiona i świeżo wyglądająca. Używam go od 3 miesięcy i przez ten czas zapomniałam już jak wyglądają suche skórki. 

Hydra Beauty Nutrition posiada bardzo, bardzo gęstą konsystencję. Jest to jeden z tych kremów który najlepiej wyjmuje się za pomocą patyczka. Co dziwi przy tego typu kremach to to, że buzia po jego aplikacji praktycznie się nie świeci. Kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć i pomylić słoiczki w trakcie porannej pielęgnacji. Krem wchłonął się w miarę szybko i nałożony na niego makijaż także trzymał się rewelacyjnie. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Gdyby nie brak filtra pewnie częściej gościł by na mojej twarzy w roli kremu na dzień.

Untitled
To czego w tym kremie zdecydowanie nie lubię to zapach. Firma Chanel wypuściła na rynek bardzo dobry krem, z bardzo intensywnym (momentami drażniącym) zapachem. Gdyby nie to krem ten byłby idealny. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy powinny posiadać mniej intensywny zapach.

Opakowanie jest typowe dla marki Chanel. Kwadratowy, biały słoiczek, wykonany z plastiku i do tego czarna zakrętka. Mogłoby być lepiej jak na krem za niemalże 300 PLN. Nie jest to jednak najważniejsze, ale w porównaniu z masywnymi opakowaniami Diora to Chanel zdecydowanie przegrywa rywalizację.


Krem ten skradł moje serce i na pewno będę do niego wracać (zwłaszcza zimą). Jedno opakowanie wystarczyło mi na równe 4 miesiące użytkowania, co przy tak gęstym kremie jest niezłym wynikiem.


Chanel Hydra Beauty Nutrition Ingredients



Pozdrawiam
♥Dorota

0 komentarze:

Post a Comment