1.5.15

NOWOŚCI W KOSMETYCZCE - MAKE-UP

Dziś krótki post aktualizujący. Krótki, ale konkretny ;) Zapewne znacie to uczucie kiedy nagle w waszych kosmetyczkach kończy się jak na złość większość produktów. Znam je i ja... niestety ;) Ostatnio skończyło mi się (lub straciło ważność) kilka kosmetyków... kredka do oczu, pomadka, puder utrwalający i kilka cieni. Nie mając wyjścia wydałam fortunę w sklepie i uzupełniłam brakujące kosmetyki. Zdecydowałam się na produkty wcześniej nietestowane przeze mnie (poza próbką podkładu). Mam nadzieję, że się sprawdzą i będę w 100% usatysfakcjonowana z każdej wydanej złotówki/euro.

IMG_5375ab 800pxaCHANEL Vitalumiere Foundation / BURBERRY Light Glow Blush #07 Earthy / SENSAI Translucent Loose Powder / MAC Technakohl Liner #Earthline / MAC Cremesheen Lipstick #Creme Cup / the Balm Nude 'tude Eyeshadow Palette

IMG_5405 800px

IMG_5419 800px

0 komentarze:

Post a Comment