6.5.15

MGIEŁKI VICTORIA'S SECRET

Która firma produkuje kultowe mgiełki, znane chyba na całym świecie? Oczywiście Victoria's Secret. Ja jestem dumną posiadaczką trzech zapachów :) Jakiś czas temu jakiekolwiek użyte przeze mnie perfumy wywoływały u mnie sile bóle głowy. Na ratunek przyszły mgiełki. Bo jak sama nazwa mówi pachną one bardzo delikatnie, a ich zapach ulatnia się szybciej niż w przypadku wód perfumowanych.

IMG_5468b 700px

Jako pierwszą zakupiłam Secret Charm. To delikatny jaśminowy zapach, delikatny ale i elegancki. Idealnie nadaje się do noszenia na co dzień i do pracy. Używam go zawsze jak mam jakieś ważne biznesowe spotkanie. Pokochałam tę mgiełkę na tyle, że zdecydowałam się na zakup perfum o tym zapachu :). Aqua Kiss jest bardzo świeżym i lekkim zapachem. Idealnie nadaje się na lato. Nie jest zbyt słodki dzięki czemu daje pewnego rodzaju uczucie odświeżenia. Jest to także kwiatowy zapach  (frezja + stokrotka) ale aplikując go mam wrażenie, że to jeden z morskich zapachów. Być może dlatego zyskał u mnie miano ulubieńca na lato. Na pewno nie zabraknie go w mojej wakacyjnej walizce! Sheer Love to trzeci i ostatni zapach w mojej kolekcji. To kolejna bardzo delikatna mgiełka. W przeciwieństwie od postałych dwóch, jej zapach jest bardziej dziewczęcy, ale nadal świeży i nienachalny. Sheer Love to połączenie zapachu różowej lilii i białej bawełny. 

Trwałość jakichkolwiek perfum to kwestia delikatna. Jedno jest pewne - mgiełki mają mniej intensywny zapach niż wody perfumowane i także szybciej się ulatniają. Ja swoje mgiełki przestaję czuć po około 3-4 godzinach. Ich zaleta za to jest taka, iż ciężko przesadzić z zapachem. Są też świetnym pomysłem na prezent. Są tanie (na stronie VS można kupić 5 mgiełek za 30$, na allegro za około za butelkę 40 zł) i świetnie się prezentują. Osobiście sprezentowałam jedną mgiełkę mojej siostrze i była bardzo zadowolona!

A co wy sądzicie o mgiełkach. Macie? Używacie? A może sądzicie, że to strata pieniędzy?

Pozdrawiam
Dorota

0 komentarze:

Post a Comment